atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مشاوره با متخصص اسليو معده

مشاوره با متخصص اسليو معده

پزشك دو كار اصلي را براي كاهش وزن و لاغري براي نجات شخص چاق انجام مي دهد يا حجم معده را كاهش مي دهد تا غذاي كمتري بخورد. يا مسير جذب غذا را كاهش مي دهد، كه در عمل جراحي اسليو معده پزشك حدود ۷۰ درصد معده را كوچك مي كند.

اولين سوالي كه براي افراد مايل به لاغري با روش جراحي، پيش مي آيد اين است كه كانديد مناسبي براي عمل است يا خير؟ و به طور كلي چه كساني مي توانند اين عمل انجام دهند يا چه كساني نمي توانند؟ كسب اطلاعات كافي درباره نحوه عمل ، دوره نقاهت عمل، مزايا و معايب عمل و مدت زمان عمل جراحي

تمامي اين سوالات را بايد از متخصصين در اين حوزه پرسيد كه گاهي نياز به مشورت هاي گوناگون با چندين پزشك است كه هزينه و زمان زيادي را به خود اختصاص مي دهد.

اگر در كلان شهر ها زندگي كنيد اغلب سفرهاي درون شهري حداقل ۲ ساعت براي رفت و برگشت به مراكز درماني و مشاوره گرفتن با پزشكان مختلف زمان مي برد. و از طرفي به دليل شرايط پاندمي و قرنطينه، گسترش و شيوع ويروس كرونا حضور در مراكز درماني مختلف ريسك بسيار زيادي را داشت زيرا هر چه در اماكن عمومي و مراكز درماني حضور كمتري داشته باشيم امكان انتقال بيماري كمتر است.

افرادي كه در شهر هاي كوچك ساكن هستند دسترسي به متخصص خوب و باتجربه را ندارند بنابراين مجبور به مراجعه به شهرهاي ديگر هستند و از آنجايي كه مشاوره در زمينه عمل اسليو معده نيازمند تحقيق و مراجعه مكرر براي جستجوي بهترين متخصص است ، بديهي است كه سفرهاي مكرر و متوالي براي مراجعين قطعا سخت و دشوار است و يا حتي غير ممكن است.

اينجاست كه پيشرفت تكنولوژي نقش پر رنگي در زندگي بشر دارد و اينترنت پركاربرد ترين تكنولوژي ها است و استفاده آن در حوزه پزشكي كمك به سزايي جهت رفاه حال بشر كرده است .

بنابراين خدمات و مشاوره به صورت آنلاين مشكلات كمتري را دربر دارد وانتخاب متخصص مجرب راحت تر و قابل دسترس تر است.

 

براي دريافت مشاوره آنلاين به سايت atrinadoctor.com/مراجعه فرماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۸:۵۸ توسط:atrinadoctor موضوع:

مشاوره با متخصص طب مكمل

 

مشاوره با متخصص طب مكمل

گاهي فقط تشخيص بيماري يا تجويز دارو توسط پزشك، براي درمان بيماران كافي نيست و بايد روان درماني از طريق طب مكمل يا جايگزين، استفاده شود تا اثر بخشي و سرعت بيشتري در درمان افراد حاصل شود. كه امروزه طرفداران بسياري در سراسر دنيا دارد. و ثابت كرده نقش موثري در درمان بي شماري از امراض دارد بنابراين طب مكمل كامل كننده علم پزشكي است كه انواع روش هاي درمان و پيشگيري براي انواع بيماري ها و مشكلات و درمان هاي خانگي به روش خانگي از طريق تغيير عادات را مي توان به صورت آنلاين از طريق مشاوره با متخصص طب مكمل بهره برد. حتي متخصصين به صورت آنلاين و غير حضوري و در مواقع لازم، به صورت تماس تصويري اقدام به درمان و مشاوره مي كنند.

شايد خيلي از افراد، بيماري را، به داشتن درد يا داشتن مشكل در فيزيك خود بدانند و متاسفانه به دليل عدم آگاهي بيماري هاي روحي و رواني و يا رفتاري كه باعث بروز بسياري از بيماري هاي ديگر مي شود را نشناسند و اهميت ندهند و حتي بعضي افراد هم، دغدغه كمبود وقت يا مشغوليت كاري و نداشتن وقت براي انتظار در رسيدن نوبت ويزيت يا عدم شناخت متخصص مجرب دارند و نمي توانند به اين مراكز مراجعه كنند. بنابراين مشاوره آنلاين ازمزاياي بسياري برخوردار است كه به رفع اين مشكلات هم كمك مي كند.

درمان هاي خانگي كه راحت ميتوان از طريق مشاوره متخصص طب مكمل آنلاين انجام داد مانند: مشاوره در مورد، خواب كافي و تغذيه سالم تر و مكمل هاي تغذيه ايي كه تاثير به سزايي در سلامت روان دارد زيرا كمبود ويتامين ها مي تواند منجر به علائم روانشناسي شود و گنجاندن آنها در برنامه غذايي حائز اهميت است بنابراين براي درمان طيفي از بيماري ها مثله.: اختلالات خلقي، شناختي، روان پريشي و خواب و سلوك كاربرد دارند. و حتي طب گياهي هم بسيار موثر است.

 فعاليت هاي بدني ( رقص درماني ) تحركاتي كه به يكپارچگي جسمي و هيجاني فرد، توسعه آگاهي بدن، ابراز احساسات، پرورش تعامل و ارتباط كمك مي كند.

ورزش كردن كه مي تواند باعث كاهش اضطراب و افسردگي شود. زيرا اثرات مثبت ورزش يكي از روش هاي طب مكمل است.

مراقبه يا تمركز ( مديتيشن ) اثرات فيزيولوژيكي دارد كه منجر كاهش استرس، فشار خون مي شود و ميزان تنفس و ضربان قلب كند مي شود و امواج آلفاي مغز افزايش مي يابد. يوگا هم جزو اين دسته است.

 روانشناسي ‌مبتني بر پذيرش و تعهد ( روانشناسي اكت )، دانش زندكي در طب مكمل ( آيوردوا )، نيايش و دعا كه با وضعيت سلامتي همبستگي مثبتي دارند و منجر به كاهش استرس و فشار خون مي شود. و خيلي از درمان هايي كه كمك به بهبود و اصلاح نوع زندگي ، انرژي و تغذيه افراد مي كند را به راحتي مي توان آنلاين دريافت كرد.

براي دريافت مشاوره آنلاين به سايت atrinadoctor.com/مراجعه فرماييد.

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۴:۲۲ توسط:atrinadoctor موضوع:

مشاوره با متخصص اطفال

مشاوره با متخصص اطفال

از آنجايي كه والدين در مورد سلامت فرزندانشان حساس هستند و نگراني مداوم دارند بايد به طور مستمر يا چند ماه يكبار به متخصص اطفال مراجعه كنند يا در ارتباط باشند. براي واكسيناسيون و بررسي رشد جسمي و عاطفي مانند خوردن و خوابيدن و عادات اجتماعي ، كودك، بينايي و شنوايي، گوارش و... مورد ارزيابي قرار بگيرند.

معمولا  به دليل حساس بودن بدن اطفال، بيشتر دچار بيماري و تب مي شوند و به مراقبت بيشتري نياز دارند اما به دليل برخي از مشكلات نمي توان دائم به متخصص اطفال مراجعه كرد. و گاها دسترسي به پزشك‌ متخصص اطفال به راحتي امكان پذير نيست.

 امروزه مي توان به راحتي به صورت آنلاين با متخصص اطفال در ارتباط بود. با بيان شرح حال  و علائم كودك و در صورت لزوم با ارتباط تصويري از متخصص اطفال مي توان مشاوره گرفت . اين كار مزاياي بسياري دارد مانند:

زمانيكه مادران تازه زايمان كرده اند و امكان خروج از خانه برايشان سخت است يا فرزند ديگري دارند كه نياز به مراقبت دارد.

نياز به دريافت نظرات تخصصي از يك يا چند پزشك

 قبلا براي هر نوع سوالي و مشكل كوچكي بايد جهت ويزيت ، به صورت حضوري به مراكز درماني مي رفتيم و از طرفي هم احتياج به مشورت با چندين پزشك بود و زمان زيادي را بايد صرف مي كرديم اما الان با مشاور آنلاين به سهولت مي توان با صرف زمان و هزينه كمتري با چند پزشك مشاوره كرد.

انتظار براي رسيدن نوبت در مراكز درماني يا مطب ها براي اطفال كلافه كننده است و از حوصله ي كودكان خارج است.

نگراني هاي بي مورد والدين باعث مراجعه بي مورد آن ها به مراكز درماني مي شود و در زمان انتظار نوبت ممكن است كودك در معرض محيط الوده قرار بگيرد و مريضي هاي مسري به اطفال منتقل شود.

جستجوي متخصص اطفال مجرب، از طريق مراجعه به پروفايل پزشك و اطلاعات مربوط به آن و نظرات كاربران ديگر در خصوص كيفيت مشاوره پزشك به صورت آنلاين از مزاياي ارتباط آنلاين و دريافت مشاوره با متخصص است و حتي با وجود دور بودن پزشك متخصص از مكان زندگي ما، مي توان به صورت آنلاين با آن ها در ارتباط بود.

براي دريافت مشاوره آنلاين به سايت atrinadoctor.com/مراجعه فرماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۴:۱۹ توسط:atrinadoctor موضوع:

مشاوره با متخصص اورژانس

                                                       به نام خدا

مشاوره با متخصص اورژانس

شايد هميشه شنيده باشيد حادثه هيچگاه خبر نمي كند. همينطور، نياز به دكتر و خدمات پزشكي را هيچگاه نمي توانيم پيش بيني كنيم كه چه زماني بيماري رخ مي دهد. در وقوع چنين شرايطي، اولين كاري كه به ذهن خطور مي كند تماس با مراكز خدمات اورژانس و مشاوره با متخصص اورژانس است. متخصصان اورژانس در همه ي زمينه هاي پزشكي اطلاعات دارند.

رسيدگي كردن به وضعيت اورژانس، با توجه به شرايط وامكانات محدود اورژانسي در برابر جمعيتي كه در كلان شهرها وجود دارد، و تعديل نيروي انساني شاغل، ارتباط اورژانس با مردم بسيار دشوار و حياتي است.

خصوصا با وجود شرايط حال حاضر به دليل وجود پاندمي ويروس كرونا و محدوديت هاي تردد مراجعه به صورت حضوري بسيار دشوار است و براي بيماران و همراهان بيمار حضور در چنين مكان هايي  خطرناك است.

بعضي مواقع بيماراني نيازمند اقدامات اوليه و فوري پزشكي هستند و با وجود حجم سنگين ترافيك در شهر ها و به موقع نرسيدن ماشين اورژانس ممكن است جان بيماران به خطر بيفتد. از اين رو مي توان تا در صورت لزوم و بازه زماني رسيدن اورژانس درب منزل، با مشاوره آنلاين و به موقع با متخصص اورژانس اقدامات اوليه و فوريت هاي پزشكي لازم مانند احياي قلبي بيمار و نحوه درست ماساژ قلبي، نحوه انسداد خونريزي در بيني يا هنگام پارگي اعضا  يا مهارت درست براي رفتار با بيمار و انتخاب حالت مناسب براي بيماراني كه دچار شكستگي ، سوختگي، برق گرفتگي، گرما زدگي و مسموميت يا عفونت شدند، از بروز حوادث خطرناك جلوگيري كرد.

متخصصين اورژانس فقط با چند سوال و دريافت جواب به صورت آنلاين سريعا مي توانند بيماران اورژانسي را تشخيص داده و گاها امكان دارد با چند اقدام توصيه شده توسط اين متخصصين، بيماري رفع شود. يا اينكه حتي نگراني بي موردي بوده و مشكل جدي وجود نداشته باشد. از اين رو كمك ميكند تا بي مورد ماشين اورژانس هم مشغول نشود زيرا ممكن است آن ماشين مي تواند جان كسي ديگري كه مشكل جدي داشته را نجات دهد.

خوشبختانه در عصر نوين امروز، و در دسترس بودن اينترنت همه ي مشكلات تا حدودي آسان شده خصوصا درخصوص خدمات پزشكي كمك كننده بوده امروزه متخصصان بي شماري در همه ي زمينه ها به راحتي به صورت آنلاين با بيماران در ارتباط هستند.

 

براي دريافت مشاوره آنلاين به سايت آترينا دكتر مراجعه فرماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۵:۰۹ توسط:atrinadoctor موضوع:

مشاوره با متخصص فشارخون و كم خوني

مشاوره با متخصص فشارخون و كم خوني

فشار خون و كم خوني عارضه اي است كه براي هر كسي ممكن است پيش آيد. فشار خون به دليل اينكه به طور ناگهاني و آني فرد را درگير ميكند، دانستن علائم و راهكارهاي به موقع، براي كنترل آن بسيارحائز اهميت است. در نتيجه مشاوره با يك متخصص فشار خون در همان لحظه بهترين و درست ترين كاري است كه مي تواند كمك به سزايي براي كنترل كردن آن باشد. كم خوني هم عارضه ايي است كه در اكثر كودكان زير ۶ سال و نوجوانان و شيرخواران ديده مي شود.

 كم خوني و علائم آن

كاهش حمل اكسيژن و ميزان گلبول هاي قرمز و هموگلوبين در خون منجر به كم خوني مي شود كه علائم آن: احساس خستگي، تنگي نفس، عدم توانايي و ضعف در هنگام ورزش، مشكلات رشد در نوزادان و كودكان، پوست زرد و رنگ پريده، احساس سردي در دست و پا، سردرد هاي مزمن

علائم افت فشار خون

سرگيجه، حالت تهوع، ضعف، كم آبي بدن و تشنگي غير طبيعي، نداشتن تمركز، ديد تار، رنگ پريده و پوست سرد، تنفس سريع، خستگي، افسردگي

 علل فشار خون

اگر در رژيم غذايي كمبود تغذيه ايي باشد، داشتن استراحت طولاني روي تخت، بارداري، داروها، عفونت هاي شديد، واكنش هاي آلرژيتيك، كاهش حجم خون، مشكلات قلبي

درمان هاي خانگي فشار خون پايين

نمك بيشتري مصرف كنيد، خودداري از مصرف نوشيدني هاي الكلي، مشورت با پزشك خود درباره داروهاي مصرفي زيرا ممكن است عوارض مصرف برخي داروي خاص باشد، قرار دادن يك روي پاي ديگر هنگام نشستن، نوشيدن آب كافي زيرا به افزايش حجم خون كمك مي كند، مصرف مكرر و كم حجم وعده هاي غذايي، استفاده از جوراب هاي ساق بلند و كشي، اجتناب از تغيير وضعيت ناگهاني به هنگام نشستن يا ايستادن، قرار نگرفتن در طولاني آب داغ، اجتناب از بلند كردن اجسام سنگين

علائم فشار خون بالا

سردردهاي شديد، خون دماغ، خستگي يا گيجي، مشكلات بينايي، درد در قفسه سينه، مشكل در تنفس، ضربان قلب نامنظم، خون در ادرار، احساس تپش در سينه يا گردن و گوش ها.

خوراكي هاي عامل افزايش فشار خون

غذاهاي فرآوري شده وآماده يا كنسروي، انواع كيك و شيريني، سس و رب گوجه كنسرو شده، نوشيدني هاي الكلي، غذاها و لبنيات پرچرب، نمك و ترشي هاي شور و پر نمك و گوشت قرمز

راهكارهاي ساده براي كاهش فشار خون بالا

كاهش نمك در رژيم غذايي، كاهش وزن، ورزش كردن، استفاده از مواد معدني مفيد مانند: كلسيم و پتاسيم و منيزيم كه در سيب زميني، قارچ، گوجه فرنگي، بادام، سبزيجات سبز و انواع كلم يافت مي شود. اجتناب از دخانيات، قرار نگرفتن در معرض دود، دوري كردن از استرس و تنش، نوشيدن آب كافي، بررسي روزانه فشار خون، كاهش مصرف كافئين، استفاده از غذاهاي گياهي، خوردن شكلات تيره و كم شيرين و خواب كافي.

خوشبختانه امروزه به سهولت، دسترسي به پزشكان فراهم شده كه پزشك به صورت آنلاين مي تواند درهر زمان و مكان، حضور داشته باشد حتي به صورت تماس تصويري ، كه اين امر بسيار كمك كننده است.

براي دريافت مشاوره آنلاين به سايت  atrinadoctor.comمراجعه فرماييد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۴۷ توسط:atrinadoctor موضوع: