atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مشاوره با متخصص طب مكمل

 

مشاوره با متخصص طب مكمل

گاهي فقط تشخيص بيماري يا تجويز دارو توسط پزشك، براي درمان بيماران كافي نيست و بايد روان درماني از طريق طب مكمل يا جايگزين، استفاده شود تا اثر بخشي و سرعت بيشتري در درمان افراد حاصل شود. كه امروزه طرفداران بسياري در سراسر دنيا دارد. و ثابت كرده نقش موثري در درمان بي شماري از امراض دارد بنابراين طب مكمل كامل كننده علم پزشكي است كه انواع روش هاي درمان و پيشگيري براي انواع بيماري ها و مشكلات و درمان هاي خانگي به روش خانگي از طريق تغيير عادات را مي توان به صورت آنلاين از طريق مشاوره با متخصص طب مكمل بهره برد. حتي متخصصين به صورت آنلاين و غير حضوري و در مواقع لازم، به صورت تماس تصويري اقدام به درمان و مشاوره مي كنند.

شايد خيلي از افراد، بيماري را، به داشتن درد يا داشتن مشكل در فيزيك خود بدانند و متاسفانه به دليل عدم آگاهي بيماري هاي روحي و رواني و يا رفتاري كه باعث بروز بسياري از بيماري هاي ديگر مي شود را نشناسند و اهميت ندهند و حتي بعضي افراد هم، دغدغه كمبود وقت يا مشغوليت كاري و نداشتن وقت براي انتظار در رسيدن نوبت ويزيت يا عدم شناخت متخصص مجرب دارند و نمي توانند به اين مراكز مراجعه كنند. بنابراين مشاوره آنلاين ازمزاياي بسياري برخوردار است كه به رفع اين مشكلات هم كمك مي كند.

درمان هاي خانگي كه راحت ميتوان از طريق مشاوره متخصص طب مكمل آنلاين انجام داد مانند: مشاوره در مورد، خواب كافي و تغذيه سالم تر و مكمل هاي تغذيه ايي كه تاثير به سزايي در سلامت روان دارد زيرا كمبود ويتامين ها مي تواند منجر به علائم روانشناسي شود و گنجاندن آنها در برنامه غذايي حائز اهميت است بنابراين براي درمان طيفي از بيماري ها مثله.: اختلالات خلقي، شناختي، روان پريشي و خواب و سلوك كاربرد دارند. و حتي طب گياهي هم بسيار موثر است.

 فعاليت هاي بدني ( رقص درماني ) تحركاتي كه به يكپارچگي جسمي و هيجاني فرد، توسعه آگاهي بدن، ابراز احساسات، پرورش تعامل و ارتباط كمك مي كند.

ورزش كردن كه مي تواند باعث كاهش اضطراب و افسردگي شود. زيرا اثرات مثبت ورزش يكي از روش هاي طب مكمل است.

مراقبه يا تمركز ( مديتيشن ) اثرات فيزيولوژيكي دارد كه منجر كاهش استرس، فشار خون مي شود و ميزان تنفس و ضربان قلب كند مي شود و امواج آلفاي مغز افزايش مي يابد. يوگا هم جزو اين دسته است.

 روانشناسي ‌مبتني بر پذيرش و تعهد ( روانشناسي اكت )، دانش زندكي در طب مكمل ( آيوردوا )، نيايش و دعا كه با وضعيت سلامتي همبستگي مثبتي دارند و منجر به كاهش استرس و فشار خون مي شود. و خيلي از درمان هايي كه كمك به بهبود و اصلاح نوع زندگي ، انرژي و تغذيه افراد مي كند را به راحتي مي توان آنلاين دريافت كرد.

براي دريافت مشاوره آنلاين به سايت atrinadoctor.com/مراجعه فرماييد.

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۴:۲۲ توسط:atrinadoctor موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :