atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مشاوره آنلاين روانشناسي

مشاوره آنلاين روانشناسي   

همه ما گاهي در زندگي به مشكلاتي بر ميخوريم كه تاثير مستقيم برروي افكار، كارهاي روزانه و همينطور روابط دوستانه و اجتماعي  يمان دارد كه در اين هنگام نبايد از كنار مشكلات زندگيمان رد شويم بلكه بايد با استفاده از يك راه حلي درست به فكر بر طرف كردن آن باشيم . حال ما به تنهايي قدرت تصميم گيري و حل كردن بسياري از مشكلات به وجود آمده را نداريم و بايد از فردي كه در اين زمينه تخصص دارد كمك بگيريم كه روانشناسان ميتوانند مارا راهنمايي كنند .

 -مشاوره روانشناسي : روانشناس كسي است كه در اين زمينه تخصص دارد و با آگاهي و دانشي كه در اين باره دارد ميتواند به  ما كمك كند . او با بررسي اختلالات رفتاري  و شخصيتي ما و همينطور تحليل مشكل پيش آمده با صبوري كامل  به ما كمك و راهنمايي  ميكند تا  با طي كردن جلساتي متعدد و شيوه اي درست آن  را حل كنيم .

رابطه بين فرد بيمار با روانشناس مبتني بر اعتماد است و ما ميتوانيم با خيال راحت تمام مشكل به وجود آمده را بازگو كنيم .

 -چه زماني بايد به يك روانشناس مراجعه كنيم ؟

اشخاص به دلايل گوناگوني ميتوانند به مشاوره  مراجعه كنند و حتما آن دليل ايجاد يك  مشكل نيست بلكه در خيلي از مواقع  افكار و روان خودمان دچار فشار روحي است  براي مثال  خيلي از اوقات ما هدف مشخصي در زندگيمان نداريم و نميتوانيم تصميم درستي براي آ/يندمان داشته باشيم ، يا اعتماد به نفس كافي درخيلي مواقع نداريم و يا براي بهبود روش زندگي و ... مراجعه ميكنيم . پس هر زماني و در هر شرايطي كه احساس نياز كرديم كه مشكلاتمان را به يك نفر بازگو كنيم و روان و اعصاب ما تحت فشار بود ميتوانيم به سراغ روانشناسان برويم .  

 -خصوصيات يك روانشناس خوب :

يك روانشناس خوب  ،به ما نصيحت نمي كند بلكه با درك شرايط و موقعيت، به ما پيشنهاد ميدهد ، از هيچ حرف هاي ما تعجب نميكند و ما را سرزنش نميكند، صبور است و در مرحله اول مارا راهنمايي ميكند در مرحله دوم مشاوره ميدهد و در مرحله سوم روان درماني ميكند و مشكل پيش آمده را با ايجاد راه حل برطرف ميكند .

خوشبختانه با پيشرفت  تكنوولوژي ، انواع مختلفي از مشاوره قابل استفاده است . با مشاوره آنلاين به راحتي بدون هدر دادن زمان مي توانيد در هر كجا كه هستيد در سريع ترين زمان ممكن ، با روانشناسان گفت و گو كنيد .

براي دريافت مشاوره آنلاين روانشناسي مي توانيد به سايت atrinadoctor.com/مراجعه فرماييد .

 

 

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۴:۳۳ توسط:atrinadoctor موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :