atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مشاوره با متخصص اورژانس

                                                       به نام خدا

مشاوره با متخصص اورژانس

شايد هميشه شنيده باشيد حادثه هيچگاه خبر نمي كند. همينطور، نياز به دكتر و خدمات پزشكي را هيچگاه نمي توانيم پيش بيني كنيم كه چه زماني بيماري رخ مي دهد. در وقوع چنين شرايطي، اولين كاري كه به ذهن خطور مي كند تماس با مراكز خدمات اورژانس و مشاوره با متخصص اورژانس است. متخصصان اورژانس در همه ي زمينه هاي پزشكي اطلاعات دارند.

رسيدگي كردن به وضعيت اورژانس، با توجه به شرايط وامكانات محدود اورژانسي در برابر جمعيتي كه در كلان شهرها وجود دارد، و تعديل نيروي انساني شاغل، ارتباط اورژانس با مردم بسيار دشوار و حياتي است.

خصوصا با وجود شرايط حال حاضر به دليل وجود پاندمي ويروس كرونا و محدوديت هاي تردد مراجعه به صورت حضوري بسيار دشوار است و براي بيماران و همراهان بيمار حضور در چنين مكان هايي  خطرناك است.

بعضي مواقع بيماراني نيازمند اقدامات اوليه و فوري پزشكي هستند و با وجود حجم سنگين ترافيك در شهر ها و به موقع نرسيدن ماشين اورژانس ممكن است جان بيماران به خطر بيفتد. از اين رو مي توان تا در صورت لزوم و بازه زماني رسيدن اورژانس درب منزل، با مشاوره آنلاين و به موقع با متخصص اورژانس اقدامات اوليه و فوريت هاي پزشكي لازم مانند احياي قلبي بيمار و نحوه درست ماساژ قلبي، نحوه انسداد خونريزي در بيني يا هنگام پارگي اعضا  يا مهارت درست براي رفتار با بيمار و انتخاب حالت مناسب براي بيماراني كه دچار شكستگي ، سوختگي، برق گرفتگي، گرما زدگي و مسموميت يا عفونت شدند، از بروز حوادث خطرناك جلوگيري كرد.

متخصصين اورژانس فقط با چند سوال و دريافت جواب به صورت آنلاين سريعا مي توانند بيماران اورژانسي را تشخيص داده و گاها امكان دارد با چند اقدام توصيه شده توسط اين متخصصين، بيماري رفع شود. يا اينكه حتي نگراني بي موردي بوده و مشكل جدي وجود نداشته باشد. از اين رو كمك ميكند تا بي مورد ماشين اورژانس هم مشغول نشود زيرا ممكن است آن ماشين مي تواند جان كسي ديگري كه مشكل جدي داشته را نجات دهد.

خوشبختانه در عصر نوين امروز، و در دسترس بودن اينترنت همه ي مشكلات تا حدودي آسان شده خصوصا درخصوص خدمات پزشكي كمك كننده بوده امروزه متخصصان بي شماري در همه ي زمينه ها به راحتي به صورت آنلاين با بيماران در ارتباط هستند.

 

براي دريافت مشاوره آنلاين به سايت آترينا دكتر مراجعه فرماييد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۵:۰۹ توسط:atrinadoctor موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :