atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مشاوره آنلاين چشم پزشكي

مشاوره آنلاين چشم پزشكي

چشم يكي از مهم ترين عضوهاي بدن ماست . ما با استفاده از اين عضو  مي توانيم قشنگي، زيبايي  و قدرت خداوند را در زندگي ببينيم و لذت ببريم و در واقع يكي از ابزارهاي مهم ارتباطي  ما با دنياي پيرامون است .

ما با استفاده از چشم مي توانيم انواع احساس هايمان را به ديگري منتقل و درك كنيم  همچنين باعث حفظ ايمنيمان  در يكسري از مكان ها ميباشد . به همين دليل نقش پررنگ و بسيار بزرگي در زندگي روزمره مان دارد .

نقص چشم به معني از دست دادن توانايي است پس يكي از مهم ترين عضو هاي بدن براي معاينه مي تواند چشم باشد.

- مشاوره چشم پزشكي :  متخصصين چشم پزشكي با انجام يكسري آزمايشات و معاينه كردن افراد ، ميزان ديد و بيماري هاي چشمي آنها را ارزيابي ميكنند و در صورت نياز با تجويز عينك ،  دارو ، يا عمل هاي جراحي از آنها پيشگيري و يا درمان ميكنند . ما نيز با انجام و عمل به گفته و دستورات متخصصين در طي زمان به بهبود آن كمك ميكنيم .

 -چه زماني بايد به چشم پزشك مراجعه كنيم ؟

اگر بيماري و مشكلات چشم را ناديده بگيريم و در درمان آن ها قصور كينم، عواقبي دارند كه جبران پذير نخواهند بود . در صورت بروز يكسري از بيماري ها اعم از چشم درد ، عدم تشخيص رنگ ها  ، تغيير ديد  ، عفونت و قرمزي  ، تورم  ، آبريزش و يا نابينايي بايد به پزشكان چشم پزشكي  براي بهبود و درمان آن هر چه سريعتر مراجعه كنيم .

 -معاينه چشم هر چند وقت يكبار انجام شود ؟

معاينه  ، براي رده هاي سني مختلف متفاوت است . براي مثال در نوزادان با انجام آزمايش ها و معاينه در شش ماهگي ،  مي توان مشكل بينايي و يا نارسايي آنهارا تشخيص داد و درمان كرد و در كودكان تا 5 سال بايد در سن 3 تا 5 سالگي مراجعه كرد اما در بزرگسالان به صورت زير است :

نوجوانان : هر 1 يا 2 سال يكبار

افراد 20 تا 30 سال : هر 5 تا 10 سال يكبار

افراد 30 تا 54 سال : هر 2 تا 4 سال يكبار

افراد 55 تا 64 سال : هر 1 تا 3 سال يكبار

البته در افرادي كه سوابق خانوادگي ابتلا به بيماري هاي چشمي را دارند و يا از لنز و عينك طبي استفاده ميكنند  ، اين فواصل زماني براي آنها كوتاهتر خواهد بود .

-مشاوره آنلاين چشم پزشكي :

در مشاوره آنلاين ،  اگر سوالي در زمينه بيماري و التهاب ، تنبلي چشم ، انحراف چشم ، جراحي چشم، عينك و لنز هاي طبي داريد مي توانيد از آنها در هر مكان و زماني به صورت آنلاين با متخصصين چشم پزشكي مشاوره بگيريد و سوال هايتان را مطرح كنيد تا در سريع ترين زمان ممكن و بدون گرفتن نوبت به سوال هايتان پاسخ داده شود .

اهميت چشم بسيار بالااست و در صورت بروز هر بيماري اي بايد در اسرع وقت به دكتر مراجعه كنيم .

 براي گرفتن مشاوره آنلاين به سايت    atrinadoctor.com/مراجعه فرماييد

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۵:۵۹ توسط:atrinadoctor موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :