atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مشاوره با متخصص اسليو معده

مشاوره با متخصص اسليو معده

پزشك دو كار اصلي را براي كاهش وزن و لاغري براي نجات شخص چاق انجام مي دهد يا حجم معده را كاهش مي دهد تا غذاي كمتري بخورد. يا مسير جذب غذا را كاهش مي دهد، كه در عمل جراحي اسليو معده پزشك حدود ۷۰ درصد معده را كوچك مي كند.

اولين سوالي كه براي افراد مايل به لاغري با روش جراحي، پيش مي آيد اين است كه كانديد مناسبي براي عمل است يا خير؟ و به طور كلي چه كساني مي توانند اين عمل انجام دهند يا چه كساني نمي توانند؟ كسب اطلاعات كافي درباره نحوه عمل ، دوره نقاهت عمل، مزايا و معايب عمل و مدت زمان عمل جراحي

تمامي اين سوالات را بايد از متخصصين در اين حوزه پرسيد كه گاهي نياز به مشورت هاي گوناگون با چندين پزشك است كه هزينه و زمان زيادي را به خود اختصاص مي دهد.

اگر در كلان شهر ها زندگي كنيد اغلب سفرهاي درون شهري حداقل ۲ ساعت براي رفت و برگشت به مراكز درماني و مشاوره گرفتن با پزشكان مختلف زمان مي برد. و از طرفي به دليل شرايط پاندمي و قرنطينه، گسترش و شيوع ويروس كرونا حضور در مراكز درماني مختلف ريسك بسيار زيادي را داشت زيرا هر چه در اماكن عمومي و مراكز درماني حضور كمتري داشته باشيم امكان انتقال بيماري كمتر است.

افرادي كه در شهر هاي كوچك ساكن هستند دسترسي به متخصص خوب و باتجربه را ندارند بنابراين مجبور به مراجعه به شهرهاي ديگر هستند و از آنجايي كه مشاوره در زمينه عمل اسليو معده نيازمند تحقيق و مراجعه مكرر براي جستجوي بهترين متخصص است ، بديهي است كه سفرهاي مكرر و متوالي براي مراجعين قطعا سخت و دشوار است و يا حتي غير ممكن است.

اينجاست كه پيشرفت تكنولوژي نقش پر رنگي در زندگي بشر دارد و اينترنت پركاربرد ترين تكنولوژي ها است و استفاده آن در حوزه پزشكي كمك به سزايي جهت رفاه حال بشر كرده است .

بنابراين خدمات و مشاوره به صورت آنلاين مشكلات كمتري را دربر دارد وانتخاب متخصص مجرب راحت تر و قابل دسترس تر است.

 

براي دريافت مشاوره آنلاين به سايت atrinadoctor.com/مراجعه فرماييد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۸:۵۸ توسط:atrinadoctor موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :