atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مشاوره با متخصص اطفال

مشاوره با متخصص اطفال

از آنجايي كه والدين در مورد سلامت فرزندانشان حساس هستند و نگراني مداوم دارند بايد به طور مستمر يا چند ماه يكبار به متخصص اطفال مراجعه كنند يا در ارتباط باشند. براي واكسيناسيون و بررسي رشد جسمي و عاطفي مانند خوردن و خوابيدن و عادات اجتماعي ، كودك، بينايي و شنوايي، گوارش و... مورد ارزيابي قرار بگيرند.

معمولا  به دليل حساس بودن بدن اطفال، بيشتر دچار بيماري و تب مي شوند و به مراقبت بيشتري نياز دارند اما به دليل برخي از مشكلات نمي توان دائم به متخصص اطفال مراجعه كرد. و گاها دسترسي به پزشك‌ متخصص اطفال به راحتي امكان پذير نيست.

 امروزه مي توان به راحتي به صورت آنلاين با متخصص اطفال در ارتباط بود. با بيان شرح حال  و علائم كودك و در صورت لزوم با ارتباط تصويري از متخصص اطفال مي توان مشاوره گرفت . اين كار مزاياي بسياري دارد مانند:

زمانيكه مادران تازه زايمان كرده اند و امكان خروج از خانه برايشان سخت است يا فرزند ديگري دارند كه نياز به مراقبت دارد.

نياز به دريافت نظرات تخصصي از يك يا چند پزشك

 قبلا براي هر نوع سوالي و مشكل كوچكي بايد جهت ويزيت ، به صورت حضوري به مراكز درماني مي رفتيم و از طرفي هم احتياج به مشورت با چندين پزشك بود و زمان زيادي را بايد صرف مي كرديم اما الان با مشاور آنلاين به سهولت مي توان با صرف زمان و هزينه كمتري با چند پزشك مشاوره كرد.

انتظار براي رسيدن نوبت در مراكز درماني يا مطب ها براي اطفال كلافه كننده است و از حوصله ي كودكان خارج است.

نگراني هاي بي مورد والدين باعث مراجعه بي مورد آن ها به مراكز درماني مي شود و در زمان انتظار نوبت ممكن است كودك در معرض محيط الوده قرار بگيرد و مريضي هاي مسري به اطفال منتقل شود.

جستجوي متخصص اطفال مجرب، از طريق مراجعه به پروفايل پزشك و اطلاعات مربوط به آن و نظرات كاربران ديگر در خصوص كيفيت مشاوره پزشك به صورت آنلاين از مزاياي ارتباط آنلاين و دريافت مشاوره با متخصص است و حتي با وجود دور بودن پزشك متخصص از مكان زندگي ما، مي توان به صورت آنلاين با آن ها در ارتباط بود.

براي دريافت مشاوره آنلاين به سايت atrinadoctor.com/مراجعه فرماييد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۴:۱۹ توسط:atrinadoctor موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :