atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مشاوره با متخصص تيروئيد

مشاوره با متخصص تيروئيد

افراد بسياري به دليل دغدغه هاي ترافيك و شلوغي مراكز درماني، بيماري خود را جدي نمي گيرند و حتما پيش آمده كه براي يك سوال كوتاه درباره بيماري يا نحوه مصرف دارو و تعيين دوز مناسب دارو، و مشاوره با پزشك متخصص بايد به مراكز درماني مراجعه مي كرديم يا تنها براي نشان دادن برگه آزمايش خود ساعت ها انتظار مي كشيديم.

 به طور مثال براي بيماري تيروئيد ، هر فردي بايد ۵ سال يكبار آزمايش تيروئيد بدهد و در صورت تشخيص اختلال تيروئيد بايد در فاصله زماني كمتري آزمايش دهد. به خصوص افراد باردار بايد قبل از بارداري و در حين بارداري تست تيروئيد انجام دهند. اين كار زمان زيادي صرف خود مي كند بنابراين براي سهولت كار امكان دسترسي به متخصص تيروئيد به صورت آنلاين كار را راحت كرده بيمار مي تواند با انجام آزمايش تيروئيد برگه آزمايش خود را به صورت آنلاين به متخصص تيروئيد از طريق تماس تصويري و يا ارسال تصوير نشان داده و از نتيجه آن مطلع شود و دوز مناسب دارو و طريق مصرف آن را دريافت كند. و بعد از اتمام دوره درمان مجدد با پزشك متخصص مشورت كند تا نتايج به دست آمده را چك كند و در صورت لزوم با تغيير دوز دارو و يا تكرار آزمايش تيروئيد بيماري را درمان كند اين مداومت، با مشاوره آنلاين بسيار ساده و آسان صورت مي گيرد بدون سختي و صرف زمان و معطلي .

گاهي دسترسي به يك پزشك متخصص كه مد نظرمان است امكان پذير نيست

 به دليل دور بودن مسافت مراكزي كه پزشك متخصص حضور دارد

 امكان خروج از منزل براي سالمندان و معلولين و زنان بارداي كه نمي توانند به راحتي راه بروند يا انتظار بكشند، به سختي فراهم مي شود

 با اين حال تشخيص بيماري تيروئيد امر مهمي است كه بايد انجام گيرد خصوصا در زمان بارداري

مهم ترين مزيت استفاده افراد از خدمات پزشكي به صورت آنلاين همين نداشتن مشكلات و دغدغه هاي اين چنيني است.

 

براي دريافت مشاوره آنلاين به سايت atrinadoctor.com/مراجعه فرماييد.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۲:۰۷ توسط:atrinadoctor موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :