atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مشاوره با متخصص خانواده

                                                       به نام خدا

 

خانواده ركن اساسي يك جامعه است و نداشتن مشكل در سلامت خانواده، از مهم ترين معيارها به شمار مي آيد.

گاهي برخي از مشكلات به وجود آمده در خانواده به قدري با خانواده پيوند مي خورد نيازمند درمان مي باشد. زيرا برخي از مشكلات، به علت ساختار خانواده اي كه يك فرد در آن بزرگ شده است مي باشد. وقوع بعضي اتفاقات ممكن است بقيه اعضاي خانواده را تحت تاثير خود قرار دهد مانند مرگ عزيزان.

بروز تنش ها و بحث هاي خانوادگي بين ارتباط والدين و فرزندان يا زوجين طبيعي است، فقط نياز به مهارت و آشنايي براي رفع آنها است.

امروزه با مشاوره هاي آنلاين با متخصصين اين حوزه به راحتي مي توان درصدد رفع مشكلات اين چنيني در خانواده ها اقدام كرد. خوشبختانه امروزه بدون نياز به مراجعه حضوري مي توان از مهارت هاي لازم بهره مند شد. مشاوره آنلاين مزاياي بسياري دارد مانند:

• سهولت دسترسي، براي ارتباط با متخصص خانواده باعث مي شود مردم به خصوص جوانان استقبال بيشتري داشته باشند و خيلي راحت با مشاورين ارتباط برقرار كنند.

• مشكل ناشي از انتظار در سالن هاي پر استرس از معايب مراجعه حضوري است كه در مشاوره آنلاين ديگر چنين مشكلي وجود ندارد.

• مي توان بدون محدوديت مكاني به بهترين متخصص خانواده دسترسي داشته باشيد. ديگر نيازي نيست براي ويزيت، مسافت طولاني را طي كنيد، به راحتي مي توانيد در منزل خود باشيد و در خصوص مشكلات خود با متخصصين خانواده مشورت كنيد و از مشاوره آنها بهره ببريد. خصوصا براي افرادي كه ساكن شهر هاي ديگر هستند.

• صرفه جويي در زمان و هزينه از مهم ترين مزاياي مشاوره آنلاين

• ممكن است با خود بگوييد، مشكلات خانواده و راه كار هاي آن را به راحتي، با يك سرچ در اينترنت ميتوانيد حل كنيد و جواب سوالات خود را پيدا كنيد اما به هيچ عنوان اين گونه نمي توان به صورت دقيق و مرتبط با مشكلات خانوادگي خود، اطلاعات كسب كرد وراه كار درستي انتخاب كرد و حتي ممكن است از مقالات، تشخيص نادرستي عايد شما شود و نهايتا تاثيري در بهبود كار پيش نيايد و باعث كاهش سلامت روحي و رفتاري خانواده شود.

• افرادي كه محدوديت هاي جسماني دارند و نمي توانند به صورت حضوري در محل نزد متخصصين حاضر شوند به سادگي مي توانند از اين روش استفاده كنند.

به طور كلي مشاوره آنلاين با متخصص خانواده مي تواند به راحتي، جهت رفع نياز هاي روانشناسي اقدام كند و يا به قدرت روان شناختي افراد و رفتارهاي سالم كه باعث سلامت خانواده مي شود كمك كند.

براي دريافت مشاوره آنلاين به سايت آترينا دكتر مراجعه فرماييد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۵:۱۷ توسط:atrinadoctor موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :