atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مزاياي مشاوره آنلاين متخصص دارويي

                                                       به نام خدا

 متاسفانه در كشور ما به دليل در دسترس بودن دارو و تهيه ي راحت آن ، مردم بدون داشتن اطلاعات دارويي، اقدام به مصرف خود سرانه دارو مي كنند، بدون اينكه از يك متخصص دارويي مشورت بگيرند. و فرهنگ استفاده خودسرانه از دارو، در كشورمان، نياز به اصلاح و فرهنگ سازي دارد. شايد اين سوال پيش آيد كه براي يك سوال دارويي چرا بايد به پزشك مراجعه كنيم و زمان خود را صرف مراجعه پزشك كنيم تا يك سوال دارويي بپرسيم  و يا از مهم تر، متخصص دارويي را چگونه پيدا كنيم؟ خوشبختانه در دنياي مدرن امروز و با پيشرفت تكنولوژي همچنين گسترش اينترنت، خدمات پزشكي و مشاوره آنلاين، استعمال گسترده ايي پيدا كرده است و مي تواند نياز هاي بسياري را پوشش دهد.

حالا ممكن است سوال پيش آيد كه لزوم مشاوره با يك متخصص دارويي چيست؟

-          گاهي پيش آمده كه داروهايي توسط چند پزشك با تخصص متفاوت، تجويز شده كه با يكديگر تداخل ايجاد مي كند و به دليل عدم آگاهي ما، مشكل جدي ايجاد كند.

-         بعضا بيماران اطلاع ندارند كه مشكلي كه برايشان پيش آمده به علت عوارض داروي مصرفي توسط آن ها بوده و با مصرف خودسرانه اقدام به رفع آن با مصرف يك داروي ديگر مي كنند.

به طور كلي مشاوره با يك متخصص دارويي مزاياي بسياري در بر دارد وباعث جلوگيري از بروز مشكلاتي مي شود مثلا:

• در دوران بارداري و شير دهي، نمي توان هر نوع دارو و مكملي را مصرف كرد. حتما بايد ايمني داروها توسط متخصص دارويي بررسي شود.

• ميزان نياز روزانه به ويتامين ها و املاح بايد با توجه به شرايط ، وضعيت تغذيه و بيماري هر فردي بايد توسط متخصص دارويي مورد بررسي قرار گيرد و بعد دوز مناسب و دوره مصرف مورد نياز تجويز شود.

• پاسخ تست هاي آزمايشگاهي و بررسي مصرف داروهايي كه مي توانند درنتايج حاصل از اين تست ها اختلال ايجاد كنند.

• گاهي بيماران براي اينكه مصرف يك دارو را شروع كنند، دچار سردر گمي هستند مثلا مصرف بهترين قرص ضد بارداري و چگونگي مصرف آن و يا حتي چگونگي مصرف آن در زمان اورژانسي يا بهترين قرص نسبت به زمان باقي مانده براي جلوگيري از بارداري

 • شرح مزايا و معايب هر دارو و مكملي كه مي خواهيم مصرف كنيم تا بتوانيم بهترين تصميم را بگيريم.

• كمك به دانستن زمان مناسب مصرف، جهت ايجاد بهترين اثر بخشي داروها و مكمل هاي دريافتي

• حتي در مواقع نياز، مي توان تماس تصويري هم برقرار كرد تا متخصصين راحت علت را بررسي كنند و تصميم بگيرند.

مواردي از اين قبيل بسيار است. بنابراين، به طور كلي براي مصرف هر گونه دارو ويا مكمل حتما نياز به مشورت با يك متخصص دارويي الزامي است . 

براي دريافت مشاوره آنلاين به سايت آترينا دكتر مراجعه فرماييد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۴:۳۴ توسط:atrinadoctor موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :